Formát stránok na Facebooku v podobe časovej osi, nazývaný Timeline, sa stane v blízkej dobe dostupný aj pre firmy. Zo začiatku bude služba v beta verzii dostupná len pre niekoľko vyvolených organizácii. Podľa portálu Ad Age vedenie Facebooku uvedie Timeline pre firmy a organizácie 29. februára na marketingovej konferencii v New Yorku. Sprístupnenie Timeline-u prinesie firmám nové možnosti prezentácie na sociálnej sieti.
Podľa predpokladov by mal Timeline umožniť prispôsobenie dizajnu stránky firemnej identite (doteraz boli všetky firemné stránky odeté v jednotnej šablóne), zmeniť by sa mal aj spôsob zobrazovania aplikácii. Fanúšikovia si budú môcť pozrieť vývoj organizácie, značky alebo produktu od jeho zrodu až po súčasnosť.
Facebook uviedol Timeline pre súkromné profily v Septembri 2011, dostupný pre všetkých jednotlivcov sa však stal až v Decembri. Timeline je založený na zobrazovaní jednotlivých aktivít v podobe časovej osi, či už ide o fotografie, zdieľanie obsahu alebo zmeny v základných informáciách o užívateľovi. Timeline sa na prvý pohľad líši od predchádzajúcej šablóny veľkou fotografiou vo vrchnej časti stránky (cover photo).
Viac o prezentácii organizácie na sociálnych sieťach sa dozviete v sekcii Online marketing, v kategórii Sociálne siete.